VIKINGS VS DALLAS COWBOYS


Jag sa att jag inte skulle lämna MN utan att gå och kolla på åtminstone EN Vikings-match. Igår var sista chansen och jag hade fortfarande inte fixat biljetter. Så jag körde ner till Metrodome (eller Mall of America Field...) och letade upp någon som sålde på gatan och köpte deras hutlöst dyra biljett. Men med tjugo rader från planen, precis vid 10-yard-linen, så var det _så_ värt det. Särskilt när jag hamnade bredvid två killar som hade season tickets och därmed fått en liten TV-skärm, där vi kunde kolla repriser, andra matcher osv. Och särskilt när Vikings äntligen kickade ass och vann matchen med 24-21.
SKOL, VIKINGS!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

härligt sara!! äntligen fick du se dina vikingar! ha det nu riktigt gott på din semester och njut av vad solstaten har att erbjuda!! :) vi ses när du kommer hem om till ystad igen om några veckor! stor kram!!

2010-10-18 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0