Semester

Igår åkte min värdfamilj till Frankrike och lämnade mig ensam hemma med två veckors betald semester. Måste säga att jag är väldigt exhalterad över att kunna spela musik ur högtalarna efter 3pm, att kunna fylla kyl och frys med pepperonipizza och Coca-cola och att kunna vakna till fågelsång istället för barnskrik. Det sistnämnda har jag inte fått erfara än, då jag igår bestämde mig för att övernatta hos en au pair-kompis i Little Canada. Tänkte försöka roa mig och "avnjuta helgen" på det sätt som verkar vara standard hos mina kollegor. Pizza och sprit. Och film. Utvärdering? Tja... Första glaset rödvin var gott. Soffan var skön att sova på. Det var sol när jag körde hem i morse.
Det här är förresten typisk bilmusik i min Sable. Mor och far, det här humöret kommer ni vara på de närmsta tio dagarna:

Ser väldigt mycket fram emot er ankomst på torsdag.

Kommentarer
Postat av: sara

så jävla skön, du är så underbar sara :D

2010-03-21 @ 12:02:22
URL: http://souljacker.blogg.se/
Postat av: mor och far

Flashbacks! Thats our kind of music!!! Lääääääängtar efter dig! Snart dimper vi ner hos dig i MN. Ser verkligen också fram mot meningen med vår tur. Att få träffa dig igen, "in person"! ÄLSKAR MYCKET!

Kram

Mor och Far

2010-03-21 @ 23:04:50
Postat av: mor och far

Lääääääängtar efter dig! Nu dimper vi snart ner hos dig i MN och målet för vår resa, att få träffa dig igen "in person"! Ser också väldigt mycket fram mot en bamsekram av vår älsklingsdotter.

Ses snart!

ÄLSKAR MYCKET!

Kram

mor och far

2010-03-21 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0