Kici Yapi

Tjugo minuter i förväg, fick jag reda på att jag skulle jobba hela kvällen. Oh Roger, du och din framförhållning. Vi skulle åka på Family Day på platsen där flickorna varit på summer camp senaste två veckorna. Mycket typiskt amerikanskt summer camp, bör tilläggas. Sjön, lövskogen, bågskytte, lägersånger (höll på att skriva kampsånger, men är inte det brutalt fel?) och cook-outs. Jag hade älskat det här stället när jag var barn.
Familjen Lacey
"the big great slide"
Sing-a-song (V i rosa klänning och gula pippilotter):


Kommentarer
Postat av: Marcus

Fan va ball att gå runt med en Chicago Bears-keps i Minnesota, riktig konversationsstartare!

2010-07-16 @ 07:38:19
Postat av: mor

Vilket härligt ställe! Håller med! Du hade njutit att vara där. Njutit i vuxen ålder också kanske??!!!! ;)

2010-07-16 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0