BTW

Jag tror att jag har blivit kompis med min värdmamma. Berättar för henne när jag fått A+ på min uppsats eller när jag klarat ett prov. Hon smsar mig när hon lyckats skriva 22 sidor på en dag och berättar hemligheterna bakom ett långt äktenskap. För första gången så tror jag att vi kommer fortsätta hålla kontakten efter att jag åkt hem.
På tal om det. Har börjat intervjua svenska au pairer, som eventuellt ska ta över efter mig. That's right! Ni måste ta er förbi mig, innan ni kommer åt the big boss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag hittade din blogg via Bloglovin, och jag måste säga att den är hemsk. Inte för att den är dålig, utan för att jag saknar Mpls så fruktansvärt mycket när jag läser den! Jag var nämligen au pair där 2007-2008. Det sjuka är att jag inte bara känner igen platserna du besöker, utan framför allt personerna, Ana-Maria, Dayra, Punký..I've met them all:) Jag misstänker dessutom att du har träffat min svenska efterträdare Ida som bor i Edina:) Jag har sett ditt "vita hus" också, när jag har skjutsat hem Ana-Maria. Njut av den sista tiden, du kommer att sakna det! Jag saknar Minnesota så mycket att jag funderar på att flytta tillbaka nästa år!

2010-07-17 @ 02:39:35
URL: http://www.stoppstanna.com/aupair
Postat av: Far

Verkar spännande att ha ett finger med och bestämma sin efterträdare.

2010-07-17 @ 10:03:58
Postat av: Sara

:) Ja, jag har träffat Ida. Då har du varit hemma i ett och ett halvt år redan? Tänker du komma tillbaka för att plugga?

2010-07-19 @ 17:30:10
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0