the Kirkhams

Min granne gor vintern rolig.
Forutom att halla isrinken nyspolad och borta fran sno var dag, sa har han nu paborjat ett nytt projekt. Pa sjon, precis nedanfor deras tradgard, har han sedan nagra dagar hallt pa med att bygga ett enormt snofort. Med fyra meter pa hojden, sa har han just borjat gropa ur snohogen. Jag och Vivi var inne och provsatt for ett par dagar sedan. Han hade inte bara gropt ett hal, utan aven sittplatser med armstod. Och varm choklad bjods det pa dar inne. Tar bilder pa spektaklet imorgon.
Hans tonarsdottrar har forresten dom haftigaste hemmafesterna jag sett. Dom kanns sa typiskt "sweet sixteen", att jag ibland misstar den familjen for att vara en MTV-show. I forrgar hade Taylor och Brooke ett "skating party" med sextio pers bjudna, dar Jim (saklart) hade satt upp stralkastare som lyste upp isrinken. Dom drack ol inne i en belyst igloo, det var bonfire i tradgarden, den senaste hitlistan danande i kvarteret och Jim hade till och med fixat en fyrverkerishow... Donna Gina, nagon?
Btw
Har varit har i tre manader nu. 10 to go

Kommentarer
Postat av: mor

Wow! Kan riktigt se framför mig 60 personer som åker skridskor i strålkastare en smällkall vinternatt! Vilken upplevelse! Kunde du inte smyga med!!!!????

2010-01-12 @ 14:19:49
Postat av: Far

Man känner sig lite mindervärdig, med en sådan förebild.

2010-01-12 @ 19:12:36
Postat av: Marie

ahhh fyyyy fan!!!!! ta mig till en av de festerna!!!! :D

2010-01-12 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0