My good and bad

Min bra sak vid middagsbordet idag, var att jag 80% sakert har registrerat mig for en kurs nu. Var pa forsta lektionen for kursen "Photo Composition & Design" idag och har fatt alla papper och all info jag behover. Har lamnat in en ansokan for den sista lediga platsen for kursen, vilket halften av lararna sa fungerade och andra halften sa var lonlost. Jag valjer att lita pa den vanliga mannen som sa att jag ar inskriven pa kursen nu, sa far vi se ifall jag far en bekraftelse inom dom narmaste dagarna.
Har forresten markt att det finns lika manga otrevliga amerikaner, som det finns trevliga. Forut har jag valt att lagga marke till alla som halsar, borjar small talka och haller upp dorrarna for mig; men det ar obehagligt vilken attityd visst folk visar offentligt. Star i kon till registration idag och blir inte forvanad av att hora "Shut up, bitch, I don't like your fat-ass attitude" fran en liten vit hip-hopare pa 150cm. Med moppemusch. Inte heller nar en anstalld pa universitetet vanligt ber en kvinna flytta fram tre meter i kon, dar hon lamnat en lucka, for att folk ska slippa koa ut genom dorren och hennes respons ar: "Oh, I see, you want me to run over all those people in front of me?! Hey, everyone, this guy just asked me to run over you guys; that's okay, right?!". Var nara pa att saga "Hey, I don't like your fat-ass attitude!", men angrade mig och tankte istallet att jag i framtiden borde undvika att titta folk i ogonen.
Min daliga sak idag var att jag betalade drygt $7 for en parkeringsplats. Framfor en Baptist Church.

Kommentarer
Postat av: mor

Håller tummarna för att du har kommit in på fotokursen! Kramis!

2010-01-12 @ 14:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0