My weekend off

Har just nu min lediga helg, vilken i fredags paborjades med pizza, whiskey och IMAX i St Paul. 
Men jag tyckte om gardagen lite extra mycket. Jag och Hannes bestamde oss for en liten roadtrip. Hamtade forst upp honom i Little Canada, for att sedan fortsatta till Chisago City, dar vi hittade resten av "crewet". Forsta stopp blev:
...dar vi traffade pa Karl-Oskar och Kristina.
Fortsatte till Wisconsin, for ett par ol ovanfor floden. Det blev min fjarde stat att besoka, sa nu aterstar bara 46.
Tillbaka till Chisago och grabbarnas ice shack. Phil tog fram det stora maskineriet...
...for det var dags for ice fishing!
Och jag tog silver! Och jag tog alltid ut fisken ur kroken sjalv, fastan jag tycker att dom ar riktigt snuskiga (speciellt nar dom lever). Ville bara poangtera. 
Idag: Mall of America, dar jag forhoppningsvis ska testa deras flight simulator.

Kommentarer
Postat av: mor

GRATTIS till silvermedaljen! Bra jobbat tösen min. Bamsekramar <3

2010-02-21 @ 19:59:55
Postat av: marie

kulkul!! :D men duuu... USA har väl 52 stater..? :P

2010-02-22 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0