Shrove Tuesday

Jag trodde att IKEA, eller atminstone Ingebretsen's var ett sakert kort, nar det gallde att fa tag pa fastlagsbullar. Tji fick jag och mina cravings blev varre just av tanken pa att jag inte kunde fa tag pa nagra semlor... Tills Granny kommer ridande pa en vit hast och berattar att hon tankt prova ett recept, som hon hittat pa en dansk hemsida; och att jag garna fick lov att komma over som ensam radande domare. Sa...
Amerikansk semla far 4/5 poang. Presentationen kan forbattras, men smaken var - spot on! Nu kan jag inte komma pa nagonting svenskt, som inte gar att fa tag pa i Amerika. Jo, forresten - falukorv. Det kan jag leva med.

Kommentarer
Postat av: madde

Vilken tur att du fick semla i alla fall. Den jag köpte på bageriet här fick 5/5 poäng. Den var perfekt! ;)

2010-02-20 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0