Kickball

Ar osaker pa hur det gick till, men idag anmalde jag mig till en co-ed kickball league. Varje torsdagkvall fran april till juli ska vi spela match. Jag vet inte vad det ar for sport. Jag wikade och fick reda pa sa mycket som att det ar en mix mellan fotboll och baseball. Hur mixar man fotboll och baseball?
I vilket fall sa ser jag fram emot det. Tror att det kommer bli lite som att spela brannboll sena var- och sommarkvallar... (Eller helt enkelt spela kickball sena var- och sommarkvallar, Sara.) Anyway, it brings you back...
Och forresten, igar fick jag ett mail av min vardmamma, dar hon bad mig folja med familjen till The Hamptons, Long Island i slutet pa maj. Yes, please! Ska aka dit och leka paparazzi at Alec Baldwin och Verne Troyer! Eller passa ungar 12 timmar om dagen; beror lite pa vad jag kanner for.

Kommentarer
Postat av: mor

Mail kan vara bra ibland! ;-D

2010-02-25 @ 07:58:09
Postat av: Marie

ahhhh, hamptons!! du har det fan FÖR BRA!!!!! :D

2010-02-25 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0