Var bananen droppen, Noonie?

Idag bad min värdmamma mig att sortera flickornas vinterkläder, inför nästa vinter. La två par jackor, termobyxor och vantar i tre olika högar och satte lappar på för att visa vem dom ska komma att tillhöra. Tog tre minuter. Senare kommer min värdmamma igen och hyllar mig för att ha gjort ett "superior job". När hon under middagen skulle prata om det bästa med sin dag, så var det att hon "realized that Sara is actually capable of, and good at, cleaning up and organizing". No problem, Neroli! ... Eller vänta, va? Har jag någonsin varit dålig på det?

Funderade på det ett tag, tills dess att jag började kolla på några gamla bilder från Ystad. Och kollade på golvet bredvid mig. Sen slutade jag fundera.
Ok, uterummet är inte så farligt som det ser ut. Vi byggde om. Fars jobbrum är så farligt som det ser ut. Tror min study kommer se exakt likadan ut om några år. Med några ögonmått och synvinklar färre.

Kommentarer
Postat av: mor

Du är rolig du!!!! :)

2010-04-07 @ 14:54:05
Postat av: Far

Ville bara lägga in ett veto! När du flyttade hemifrån, fick jag äntligen tid till att organisera förrådet ;-). Nya hyllor och lådor. Kanske inte perfekt men mycket bättre.

2010-04-07 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0