step-step rock step, step-step rock step

Igår blev jag klar med första bilderna till mitt assigment, jag började göra mitt Placement Test på MCTC, jag fick reda på halva sanningen om varför min arm har låst sig och efter en långdusch kände jag mig som en bättre människa.

Bättre blev det när kjolen och danseskorna kom på och jag och Corentin åkte till Famous Dave's för att lära oss swing dance.
Topp tre roligaste kvällar jag haft sen jag kom hit. Vi verkade ha lite svårare för taktkänslan än övriga, men så är det också svårt skratta och koncentrera sig på "step-step rock step, step-step rock step, SKATE POSITION" på samma gång. Att sedan avsluta kvällen genom att ta shortboarden och ett sexpack öl till Lake of the Isles; med diskussioner om nationaliteter, språkbarriärer och Sarkozy till midnatt... Avrundade helt perfekt.
Nästa gång kommer jag tidigare för BBQ och lite mer blues.

Kommentarer
Postat av: Far

Skönt att det kändes bättre i armen. Kul att du provar på att lära dig lite dans. Ger både motion och glädje!

2010-04-13 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0