Sabbath

Setting the table
A little monkey, sneaking on the Challah

Kommentarer
Postat av: Marie

trevligt att du får vara med om lite judiska traditioner oxå! :)

2009-10-24 @ 10:23:21
Postat av: mor

Vad är det som sitter i taket????? Strange!

2009-10-24 @ 11:23:59
Postat av: Madde

Det ser ut som de har klistrat upp soffkudden i taket!?

2009-10-24 @ 17:55:13
Postat av: Sara

Era labans, det är en ballong!

2009-10-24 @ 22:28:37
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/
Postat av: mormor och morfar

Hej Sara! Vi tycker att det var så roligt och få sitta och se alla dina bilder och få lov att följa dig på andra sidan jordklotet. Jag vill gärna berätta att den dagen du åkte till Amerika var precis den dagen som Columbus åkte till Amerika!!!!

Så du valde precis rätt dag.

Du får själv ta reda på vilket årtal det var. Nu är det du som är där inne och utforskar USA!

Vi är påväg hem nu. Har suttit och fördärvat hela eftermiddagen för mor och far. Marie ligger här och skrattar och är glad och vet precis allt om USA, verkar det som. Nu sitter far och tittar i den andra datorn och kollar upp mig. Det var 1492 som Colombus upptäckte Amerika. Rätt ska va´rätt om nu aldrig så galet. Kram på dig Sara, nu ska vi hem och dricka te, fast det blir ingen teknekt, säger morfar.

2009-10-25 @ 17:59:58
Postat av: Marie

hahaha, mormor och morfar e för roliga, eller hur sara?? :D jomen visst är det så, jag vet aaallt om USA... eller så är jag bara jävligt övertygande, hihih..;P pusskram till dig sweet Sarah!

2009-10-25 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0