Roadtrip

Var och handlade uptown idag. 10 minuter bort, max. Övningskörde själv och jag har visst vant mig vid automatkörning. Tycker till och med att det är riktigt kul att köra i Amerika! Tills jag missade avfarten på väg hem...

Tänkte dock att det kunde vara spännande att köra och se vart jag hamnade. Körde vilse och testade lite olika highways i drygt två timmar. Jag hittade en pumpaodling i Brooklyn Park och fick reda på att jag var långt hemifrån. Fortsatte att testa mig fram och till slut...



Det börjar brännas...



Ah... Äntligen hemma.

Kommentarer
Postat av: mor

Hej du! Kan man övningsköra själv??? :)

2009-10-27 @ 08:19:23
Postat av: Marie

hihi.. KUL!! :D alltid trevligt att se sig omkring!

2009-10-27 @ 16:10:47
Postat av: Ingrid

haha, det där hade lika gärna kunnat hända mig, jag gillade inte så mycket att köra bil i Minneapolis!

2009-10-28 @ 09:37:02
URL: http://trulstorpsnygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0