Hungrig...

Hann inte downtown idag, så passar på att ta det i samma veva som jag och A-M ska till banken och fixa social security number imorgon. Vi ska nämligen käka alldeles strax. "Hamburgare med superfriterade pommes och tårta till efterrätt", tänker ni kanske då. Icke sa nicke, det käkade jag igår. Har hamnat i en hypernyttig och organisk familj. Vet inte riktigt om jag tycker att det är bra eller dåligt. Försökte hitta något mättande i kylen att ha till lunch idag. Det mäktigaste jag kunde hitta var: tonfisk, linser, sallad, avokado och pesto. Är det här ett skämt? Kaffet har dom tydligen inte haft framme på år och dar, så det fick jag ta fram ur frysen. Ingen bryggare heller, så jag uppfann en egen och fick till slut lite blaskigt kamelpiss. Ska bli skönt att träffa "mormor" på onsdag. Har en känsla av att hon har en sweet tooth.

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu hittade jag länken "Oktober 2009" som tydligen inte kom fram direkt när jag klickade på snabblänken jag fixat till din blogg. Oerhört bra bilder du har tagit Sara! Tänk när du kommer hem och tittar tillbaka på alla bilder och berättar för oss igen om allting du upplevt. Herrejäklar, vad häftigt! :)

2009-10-19 @ 23:58:58
Postat av: Mor

Det får kanske bli nescafé för dig framöver. Har det i skolan och det är helt OK faktiskt.

2009-10-20 @ 14:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0