Det drar ihop sig.

Ibland tror jag att jag lever i en dröm. Sen kniper jag mig i armen och förbannar mig själv över att jag återigen gått på det usla tricket.

Kvar på shoppinglistan som ska bli packlista:
- knäckebröd
- kaviar
- presentpapper och -snöre

Och... det var alles. Adapter, resväskor, visum, internationellt körkort, flygbiljetter... Allt är fixat. På måndag bär det av mot ovissheten! Börjar bli lite bubblig i magen och idag tror jag inte att jag kan skylla på morgonkaffet!

Har Murphy's law i bakhuvudet, men försöker se det som en förberedelse. Så att jag kan vara beredd på när liknande situationer som den här inträffar. http://aaua.blogg.se/2008/november/utkast-ar-antligen.html#comment

Eller som gången då jag missade sista bussen till Övik, eller när vi blev av med allt bagage i Italien. Eller när jag ensam gick vilse i Cypern. Poängen är väl att även om det går käpprätt åt, så lyckas jag alltid lösa det på ett eller annat sätt. Jag är bra på att göra fel, men jag är ännu bättre på att göra rätt.

Och det här känns så jävla rätt.

Ett vänligt alternativ till en missad buss.

Kommentarer
Postat av: Marie

det kommer bli så jäääävla bra!!! du kommer ha the time of your life! trust me! :D

2009-10-10 @ 11:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0