med herrarna Followill i bakgrunden...

Idag började jag spekulera i vad jag ska göra när jag kommer hem. Har i princip bestämt mig för att stanna den trettonde månaden och resa runt i USA, vilket innebär att jag isåfall kommer hem i mitten på november. I december börjar skidsäsongen... Dra ner till Österrike eller Frankrike, jobba i kök/städ/vad-som-helst och spendera fritiden i backarna. Stanna till säsongen slutar i april/maj. Skaffa ett Working Holiday visum och dra till Australien. Spendera första veckan på ett surfing camp för 4500 kr, för att sedan backpacka vidare och leta jobb. Läste om någon som jobbade på en segelbåt. Det hade jag tyckt om. Om man inte hittar något annat, så verkar det som att det väldigt lätt går att fixa jobb som fruktplockare. Mycket att skörda och få att skörda det. Vara down under i kanske ett halvår, upp till ett år. Som sagt, fortfarande spekulationer, men tycker om att fundera på vilka alternativ som finns. Sen... Kanske pilot?

Kommentarer
Postat av: Far

Nu tycker jag att fantasin skenar iväg lite fort....

Kul om man fick se dig lite hemmavid dådå. Tänker på dig /Far

2009-10-30 @ 10:06:54
Postat av: Marie

heej Sara! liking your plans!! vill man smaka av det goda får man lov att passa på! ;)och pappa håkan får ut och se sig om i världen, hihi!

2009-10-30 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0