the Twilight Saga

Försökte joina Twilight-hysterin igår. Laddade ner Twilight på datorn och var nöjd när jag sett den. Tillräckligt nöjd för att köra till Southdale på kvällen och se på New Moon med Ida. Det är bra filmer, men dom är inte självklara på mer än min topp 30-lista. Kanske till och med 40. Varför är ni som besatta? Ja, Pattinson är helt makalös, men Kristen Stewart är så awkward (varför tuggar hon konstant på sin läpp? var det bara jag som blev galen på det?) och killen som spelar Jacob - är det meningen att han ska vara attraktiv? Förutom hans åttapack ser han ut som en jättebebis. Men... Helt klart värt timmarna jag spenderade. VG. Och när det kostar $5 att kolla på bio, så är det svårt att hålla sig borta från ännu en dos av Edward Cullen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

vi har nstan oxå börjat känna ett tvång att se filmerna, ALLA pratar om dom!! men jag e halvsugen bara, trots att de handlar om vampyrer å sånt jag normalt gillar... jag ska däremot se en julsaga på bio en gång till.. ange bjuder! :) har du sett den?

2009-11-24 @ 19:20:44
Postat av: Natalie

Du är inte den enda som stör dig på Kristen Stewart! Första gången jag såg Twilight tänkte jag inte på det, men andra gången fick jag nästan stänga av för att jag blev så irriterad. Biter på läppen, himlar med ögonen och gör typ grisljud HELA TIDEN! Får panik på henne. Bortsett från det, så är filmen bra :)

2009-11-24 @ 21:23:23
Postat av: Madde

Läs böckerna också, de är ruskigt bra, tycker jag :)

Ska se New moon ikväll och hoppas att jag inte blir besviken.

2009-11-25 @ 13:36:35
Postat av: Madde

Jag tyckte faktiskt att filmen var väldigt bra! Jag ska köpa fjärde boken idag för nu måste jag veta hur allting slutar. Det måste sluta lyckligt för alla.

2009-11-26 @ 13:17:44
Postat av: Sara

Nej, har inte sett den! Den går dock som teaterföreställning på Guthrie; funderar på att gå dit i veckan.

2009-11-30 @ 04:50:26
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0