Ready, set...

Körde till Marshall's i Southdale med Vanessa idag, för att leta upp billiga och varma vinterkläder. Mission accomplished.
Dubbel vinterjacka - $50
Snowboots - $20
Och läderhandskar på det. Vet inte hur varma dom är, men hutlöst snygga. Nu är jag (åtminstone fysiskt) redo för minus trettio Celsius.
PS. Älskar när Vanessa ber mig att fråga någon någonting. Med österrikisk accent, så vill hon att jag ska "arse someone"... DS.
PS 2. Går på andra känslan och gör självklart aldrig det. DS.

Kommentarer
Postat av: mor

PS. Du är rolig du! DS.

2009-11-13 @ 07:04:40
Postat av: Sarah

åh tack så jättemycket! ja, alltså bilden i bakgrunden är ju en kentskiva som jag har fotograferat, men det är jag som pysslat ihop bilden!

2009-11-13 @ 08:58:52
URL: http://playnomind.blogg.se/
Postat av: Marie

diggar dina snowboots! jag har likadana i ceriserosa och svart! här hemma kallar vi dom "snowjoggers" och dom e oslagbara! :D

2009-11-13 @ 12:06:09
Postat av: Madde

Vad mysigt du verkar ha det :) Kan tänka mig att det är helt annat att möta servicepersonal i usa än vad det är hemma i Sverige. Är vi inte väldigt otrevliga, till de vi inte riktigt känner hemma i Sverige?

2009-11-14 @ 01:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0