Nio dagar till nästa tripp.

Har officiellt fått min första varning inför nästa veckas New York-resa. Jag ska nästa fredag flyga till JFK med flickorna, för att sedan ta taxi + the Jitney ut till lyxlivet i The Hamptons. Min värdmamma hade för någon dag sen ett "snack" med mig, som gick ut på att få mig att förvänta så lite som möjligt från den här resan. Vi ska till Nerolis väninna, hennes flickvän och deras adopterade (antar jag) 12-åriga son. Stämningen i huset beskrevs som "very tense", med dramatik som en konstant. Efter lite egen research så fick jag reda på att huset värderas till $12 miljoner (och ändå ska jag dela rum med flickorna)... Jag ska alltså hålla mig i bakgrunden, försöka hålla barnen i öronen så att dom inte stör de vuxna och iaktta hela skådespeleriet som om det vore ett avsnitt av MTV Cribs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0