Mor och far på besök

Det tog knappt ett halvår innan dom inte längre kunde hålla sig. Igår 6.22pm lokal tid, hämtade jag upp mina föräldrar på MSP airport. Hade en äkta amerikansk måltid väntandes på dom hemma. Pepperonipizza. (Don't even...) Och våfflor på våffeldagen, så att dom inte skulle känna sig alltför vilsna i den amerikanska atmosfären.
Idag blev det rundtur. Visade några sjöar i "City of Lakes". Vi körde ner till Sculpture Garden och kollade på Cherry and the Spoon och gick på Walker Art Museum och skrattade åt abstrakta artister. Förstår mig inte på konst som man inte ska förstå sig på. Där låg en tidningshög i ett hörn. Artisten kallade sitt verk för - yes, you got it right - "Newspapers". Hamnade i köttkoma på en engelsk pub downtown, vilket slutade med att jag och far sov middag i en timme. Nu blir det bagels och Alice in Wonderland.


Kommentarer
Postat av: marie

ni verkar ha det jättemysigt!! :)

2010-03-27 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0