På andra sidan Cedar Lake.

Besökte idag för första gången "the Hidden Beach" vid Cedar Lake. Ana-Maria, Curtis och Paul lockade dit mig. Kan beskrivas som som en amerikansk estetar-strand. Majoriteten såg ut att medverka i Miami Ink och om inte örsnibbarna var töjbara, så var åtminstone den lilla stråhatten eller koi-fisken på plats. En gay guy i speedos visade upp sina hula hoop skills. Där finns en mud pit som ungdomarna brukar roa sig i. Följde med och skulle titta på när Curtis och Paul slängde sig i, men där fanns redan en naken, äldre man på plats och... tvättade sig, hoppas jag. Han såg ut lite som en korsning av en nyfödd råtta och Lord Voldemort.
Gav upp ganska snabbt, för nu tänker jag slänga mig i min gröna T-shirt och joina resten av "We got the runs"-folket på Cedar Inn. Förhoppningsvis får jag tid till en pepperonipizza innan allvaret börjar.
Glad midsommar.

Kommentarer
Postat av: henrik!

glad midsommar! :)

2010-06-25 @ 02:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0