Min dag

India och Violetta lärde sig att cykla.

Skypade med mor, far, mormor och morfar; som hela gänget satt och åt chokladtårta på Dillgatan.
Åkte till Cedar Point med Naures från Lund.
Körde vi vidare till hans hus vid Lake Harriet; åt snacks, drack vin och kollade på Ciara-videos.
Naures val av snacks...
Och nu tänker jag fortsätta dricka vin, lyssna på herr Linnros och göra mig fin inför stundande 21-årsfest. Imorgon tror jag att jag åker till Rochester och jag tror att jag kommer hem söndag. Vad skönt det är att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: mor

Ha, ha! Där fick du oss! :) Låter som om du hade en bra ledig dag.

2010-07-24 @ 08:15:59
Postat av: mor igen

Vad är det för snacks!!!!!!!!!! Ser INTE speciellt gott ut! Bläckfisk eller????

2010-07-24 @ 14:35:51
Postat av: sara

Igår morse kom David till mig.. "Jag ska lära mig cykla utan stödhjul idag sara!"

Så gick han & tog Isaks cykel, satt upp & så trampade han iväg.. rätt kul :P Ingen som behövde supporta eller nånting.

Isak håller på att träna på att slå volt på studsmattan som de införskaffat här :P

2010-07-26 @ 10:57:35
URL: http://souljacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0