Jim & Shelly's infamous Summer Party

Shelly med döttrar och "adopted daughters".
Ana-Maria med barnen.
Grandma och Grandpa. :)


Kvällen spenderades hos Kirkham's, på deras årliga summer party. Falafel och smoothies på framsidan och 300 gäster, bandet, dansgolvet och dryck på bakgården. Den här familjen upphör aldrig att förvåna mig. Det blev kvalitetstid med gamla bekanta och nya kontakter och, kanske främst, mycket dans och musik. Kvällen tog en absurd vändning dock, när några akrobater just entrat scenen och det blåste upp till en ordentlig storm. Från lite åska, till en vind som svepte med sig tält och bord. Jag tog en unge under var arm och sprang in huset för att ta skydd. Sirenerna gick av och jag satte ungarna framför en film på datorn, medan jag sprang ut och slängde ner parasollen på marken - ett hade redan flugit mot fönstret. Lite halvdramatiskt, väldigt blött och ganska nervpirrande. Det gick över på en timme, jag slängde barnen i säng och gick in till grannen igen, där bandet förflyttat sig till vardagsrummet och växlat till akustiskt. Overall - bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Philip

Intensiv kille som dansar med rosa huvudbonad på andra klippet.

2010-07-18 @ 09:55:34
Postat av: Marie

söta sara!!! den "typiska" svenska tjejen med långt blont hår och blommig klänning! fräknar på näsan oxå kanske? gillar :)

2010-07-18 @ 10:19:35
Postat av: Sara

Hahaha. That's Jim alright!

2010-07-19 @ 03:25:25
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0