Fortsättning på min lediga helg.

Fredag:
21-årsfest på hotell Double Tree i St Louis Park. En kväll fylld av kortspel, politik och jag + Rohit som firade våra fina betyg.
Lördag:
Följde med Lauren Ingalls Wilder till hennes barndomshem i Dodge Center. Gick på en liten stadsfestival i West Concord, en storlek mindre än Ystadfestivalen. Lika många fulla människor, men inga karuseller. Hatade det den första halvtimmen, då jag fick en sko sparkad på mig, jag ständigt cirkulerades av slagsmål och drägg som inte kunde låta bli att dela med sig av sin skit-öl på min rygg. Men snart började bandet spela, jag träffade mycket intressant folk och plötsligt var det som det borde igen. Bland annat träffade jag en cowboy från Iowa, som kommit till MN för att visa upp sina bull-riding-kunskaper. Har blivit lovad privatlektioner i höst.
Apple Cooper
Cornfields
Mina kompanjoner; Lauren och Jesse.
West Concord
Cover-bandet
Bästa brunchen någonsin hos familjen Cooper.

Kommentarer
Postat av: Rohit Dhir

hahaha lycka till med tjuren ridning, det skulle vara roligt att se dig försöka ..

2010-07-26 @ 22:36:27
URL: http://ispeakwordsalad.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0