Bildregn från John & Sonia's cabin

4th of July-parade
Någon tappade sin ballong.
Parade.
Det var många många grader varmt, så vi tog skydd i skuggan.
Jag och Sam tog en tur i skogen.
My girly-girls.
I hot tuben.
Vi hoppade på vår båt och deltog i en 3rd of July boat parade.
Sonia & Roger
Viv
Beatrice och bästa förrätten - kex och caramelized onions.
What a day.
Jack och Violetta
The dock. Efter att ha lagt barnen igår, hoppade jag i vattnet och tog en simtur under fyrverkerierna. Nästan lite för idylliskt.
Och så några bilder från lill-kameran:
Jag och Violetta strax innan John tog oss tubing.
4 juli hos Jack och Susan.
Mor och dotter
Strawberry shortcake, åhhh...
Yup. Jag försökte också.
Agnes i hundformat.
En del av Jacks och Susans stuga.
På väg till båten.
Kickball hos Connor's.
En eftermiddag hos grannarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka underbara bilder och film!! :) skitkul att se, tack för du delar med dig! hahaha, du den där hunden, sån har anders å gina oxå skaffat och att det var en agnes i hundform var exakt vad jag sa till marcus! sjukt likt, hahaha! :)

2010-07-06 @ 09:36:02
Postat av: Marie

inlägget var från mig...:)

2010-07-06 @ 09:36:42
Postat av: Anette

Mmm vilken fin hund ;) Agnes hälsar! Mjau!

2010-07-06 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0