Douches

Forresten sa ar idag en dag da jag saknar rationalitet hos manniskorna jag stoter pa i det har landet. Har svart att overhuvudtaget koppla hur folk fungerar i vissa (manga) lagen.
Fick bland annat en utskallning (eller inte riktigt en utskallning, snarare en extremt dalig attityd och himlande ogon) av staderskan idag. Hon blev forbannad for att jag hade lagt tva bananer framfor dorren strax innan jag skulle kora till gymmet. Fick kommentaren: "Why are these bananas here?! You know, I could have stepped on those and hurt myself REAL BAD!!"
Hur, pa vilket fysiskt eller tekniskt eller klumpigt satt ar det MOJLIGT att skada sig pa en banan?
Och imorgon ska jag pa bio med en kille som jag traffade pa flyget for nagra veckor sedan. Gar in pa hans facebook och ser att han gatt med i en grupp som heter "I LOVE ALLAH". Funderar valdigt starkt pa att lamna aterbud och ga ensam med Ida. 
Det har hade varit sa mycket lattare ifall man slapp att interagera med andra manniskor.

Kommentarer
Postat av: marie

ahh, skit i såna negativa människor! hon hade väl en dålig dag och lät det gå ut över dig och dina stackars bananer! och du.. ge allahlovern en chans for god sake! ;)

2010-02-04 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0