Mer mer mer vinter

Idag hade jag tänkt ta min röda pärla och köra till alla mina mina favoritförkortningar: USPS, YWCA och IKEA. Blev inte mycket av det när det är blixthalka ute och när USA har lag mot dubbdäck. Slog mig plötsligt vad begränsad jag skulle bli om den dör i vinter... Vilket jag inte tänker tillåta. I vilket fall försökte jag mig på att gå en sväng, för att komma ut ur huset. Vände kvickt efter fem minuter igen, då det kändes som att mina fingrar satt fast i ett skruvstäd. Kom igen nu, kommungubbar, ut och ploga och salta så vi kan börja bli lite produktiva igen! Så att jag kan köpa ett par ordentliga handskar!
Och så har hon inte ens knäppt jackan...
Park Lane. Ser ni pärlan? Skoningslöst...
(Spenderade istället dagen med att slå in presenter till barnen inför Hannukah och jul. Yup, ni hörde rätt, dom firar båda. En av fördelarna med att vara trendjude.)

Kommentarer
Postat av: Marie

aaaaavundsjuk, jag e så aaaavundsjuk!!!!! :D vet du om vilken underbar tillvaro du lever i?!?! :D stora värmande kramar från oss i varma ystad!

2009-12-10 @ 08:57:06
Postat av: Far

Vad härligt!!

2009-12-10 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0