Klasskillnad

Min vardmamma har varit pa ett sprudlande humor de senaste dagarna. Och nar hon ar pa det humoret, sa alskar hon att beratta roliga historier. Inte vilka historier som helst, utan 90% handlar av nagon konstig anledning om mig? Har ingen aning om hur hon samlat ihop allt material, men tydligen sa blir allting jag gor och sager till nagonting skojfriskt att beratta vidare. Det ar hysteriskt att jag gillar potatis och att mitt hotell i NY kostar $300/2v. Hon pratar fortfarande med sina vanner om att jag klattrade over deras grind och nu har jag blivit okand for att ha "otur" nar jag reser. Ni skulle ha sett henne nar jag berattade om den gangen da jag skulle ta mig hem fran London och min buss borjade brinna. Det ar mysigt att umgas med lattroade personer ibland.
Har nu fatt lana hennes crocs, for hon tyckte det var snuskigt att jag skulle behova ga i strumpor i ett hotellrum som kostar 1200 SEK i veckan. Fick aven ett erbjudande att lana ett gammalt lakan att tacka over heltackningsmattan. Tror helt enkelt att dom tycker att jag ar rolig, av precis samma anledning som jag tycker att dom ar roliga.

Kommentarer
Postat av: Marie

sara. jag tycker oxå att du e ganska rolig faktiskt! :P

2010-01-12 @ 20:01:12
Postat av: Jessica

Det tycker vi faktiskt allihopa.. ;)

2010-01-12 @ 20:34:54
Postat av: mor

Det är väl skönt när man kan sprida lite glädje bland sina medmänniskor. :-)

2010-01-13 @ 07:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0