New York i bilder

Hemma i Vita Huset igen efter tva veckor i New York/New Jersey. Skulle ta for lang tid att beratta om allt jag gjort och sett, men ni far ett smakprov.
Nagra besok pa Times Square (och den godaste glassen jag atit pa Cold Stone Creamery).
Vi firade min "21-arsdag" med glass och sang pa Hard Rock Cafe. (Sgt Pepper-kostym till vanster.)
Akte till Central Park och "The Met" en dag.
Financial District, Wall Street och en avlagsen glimt av Frihetsgudinnan.
En kvall i Brooklyn Heights och basta mojliga utsikt over Manhattan.
Best. Vacation. Ever.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi måste skypa snarast!!

2010-02-01 @ 15:03:44
Postat av: mor

Härligt! Sara är "back in business"! Toppen att få se dina underbara bilder igen!

2010-02-01 @ 17:00:35
Postat av: Far

Måste vara roligt att utforska Ny, på egen hand.

Kul och titta på dina fina bilder. Det känns lite som man är med på ett hörn/Kram Far

2010-02-02 @ 08:49:23
Postat av: Marie

ahhh fy fan vad underbart!! nu har jag klump i magen av längtan igen, cant wait!!!!! :D

2010-02-02 @ 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0