Hujeda mig

Flickorna tycker om att det ar Valentine's Day. Dom har varit noga med att kla sig extra fint och har gjort ca tio Valentine's cards vardera - till fyra familjemedlemmar. Att dom fick en chokladbit till frukosten gjorde det hela annu roligare.
I morse ville dom ha lite ensamtid i studyn, for att kunna knyppla och knapa med sina hemligheter. Fine with me. Tills som aker ivag till synagogan och jag trotsar "DO NOT ENTER STUDY VERY IMPORTANT!!!!!"-skylten for att se om dom har stallt till med nagot. Jo visst, dom har visat en del kreativa sidor som jag inte visste om. Okokt spaghetti har doppats i pappas burk med black, for att sedan fa ner ungefar 10% pa pappret och resten pa arbetsbordet. Efter lite skrubb och slit sa ar den vita skivan numera blatonad. Ser omvaxlande och nytankande ut. Undrar ifall det var planerat.
Jag tror jag ska spela in fler videor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0