Jag och Diana

Anser att jag just nu måste vara den mest nöjda mänskan på jorden. Eller åtminstone i Minneapolis. Eller iallafall i det här huset. Ja, jag vill väl mest få sagt att jag är förbannat nöjd ikväll.
Idag, strosande genom Urban Outfitters på MoA, hittar jag helt otippat: En Diana Mini. En leksakskamera som kan ta riktigt kul bilder. Dom ska annars vara svåra att få tag på (enligt expediten). Köpte den på studs, tillsammans med tre olika sorters filmrullar: Black and White, Fine Color och Redscale Negative. Längesen jag fotade med film, vilket kan ha resulterat i en halvt förstörd första rulle. Det får tiden utvisa. Ungefär 30 minuters tid innan det utvisas. Den framkallas just nu på Target 5 min härifrån!
Se så hon gnistrar! Här ska det dubbelexponeras och vinjetteras!

Kommentarer
Postat av: Marie

vilken underbart gullig kamera!!! vill ha

2010-04-16 @ 09:36:45
Postat av: Far

Skall berätta att du köpt en kamera med vanlig film för Eva Andersson. Där har du ett fans!

Lycka till med dina gammeldags bilder!

2010-04-16 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0