Vill ha ett par longstockings...

Kittekallt har!

Mycket battre intryck av skolan andra dagen. Nar det visade sig att Sophia i the Golden Girls skulle vara min larare, sa var det bara att luta sig tillbaka och njuta. Vi har fatt massvis av relevant kunskap. Idag har vi bland annat haft en lektion dar vi fick lara oss vad man kallar manniskor med olika hudfarger och laggningar. Exempelvis sa kallades blattar forr for "zebras", men nu har jenkarna uppdaterat uttrycket till "oreos". Vilket jag for ovrigt smakade pa for forsta gangen idag. Godiset alltsa.

Sing-a-long i aulan strax, sen ska jag fixa internet pa min dator sa att ni kan fa se lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Marie

har du aldrig ätit oreos innan?? du kommer bli addicted! det bästa e att dom finns i sverige oxå, närmare bestämt på ica kvantum! ;) hihih.. imorron e det manhattan sara!! vässa kameran!! :D tänker på dig massor här hemma! kramar!!

2009-10-14 @ 20:47:15
Postat av: Sara

Nja, dom var goda, men jag blev matt efter forsta tuggan. Likadant med Mac n cheesen! Ska leta upp ett gym nar jag kommer fram till Minnesota, sa jag ska forsoka att halla vikten natsanar under aret. =) Ser redan fram emot besok fran er!!!

2009-10-14 @ 21:16:38
Postat av: MN

Sophia i Golden Girls? Den gamla? Nu måste du ju faktiskt hitta påö

2009-10-16 @ 07:43:11
Postat av: Marie

hahaha,okej! jonna krängde oreos som fan när vi var där =) jaa det låter som en bra idé..du behöver ju inte komma hem som en soffpotatis! ;) du.. det gör jag oxå!! :D

2009-10-17 @ 09:09:49
Postat av: Sara

Helt sant! Eller... Hon var iallafall väldigt lik!

2009-10-20 @ 19:40:47
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0