Till Marie

Fick en request av Marie att gå ut i grannskapet och fota Halloweenprydnader. Tyvärr så hittade jag inte några superhäftiga trädgårdar i närheten. Den här bilden visar väl ungefär hur ambitiöst det kunde bli:



Lite pumpor, spindelnät och nötknäppardockor? Är dom läskiga? Jag fångade dock en bild på en sak som är mycket vanligare i våra kvarter.



Snart glömde jag varför jag var ute och gick, så jag försvann bort mot Lake of the Isles och satte mig vid mitt nya smultronställe. Jag borde köpa fisheye-objektiv, för den här bilden gör inte känslan rättvisa.




Life is good.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej!

Det är jag som är din mors kompis Ingrid (Henric) och som har tussat i hop dig/er med Anne, visst är hon en härlig människa! Det jag ville säga till dig ifråga om att ut och kolla på Halloween-prydnader är - VÄNTA BARA TILL JUL! Då du, då går det verkligen igång. Vi var där över nyår och en bit in i Janurari för fem år sedan, sicka galna trädgårds-jul-installationer vi såg, så där har du nåt att se fram mot! Det lyser och blinkar och har sig i alla möjliga färger kan jag säga. Det tyckte jag var häftigt. Ha det jättebra, jag kommer att ta en koll på din blogg då och då!

2009-10-23 @ 15:20:08
URL: http://trulstorpsnygards.blogg.se/
Postat av: Marie

tack Sara!! även om du inte hittade några superläskiga hus så var det ändå gulligt av dig att fota! :) och dom där ekorrarna e skitsöta! jag fotade oxå en closeup på en sån när vi var i USA, Yosemite. Dom var inte ens rädda verkade det som! :D

2009-10-23 @ 17:58:13
Postat av: Madde

Ekorrar som är så gulliga. Underbart att du hinner uppleva så mycket och fantastiskt med ett smultronställe dit du kan åka när du vill tänka dig bort en stund! :)

2009-10-23 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0