Mitt alter-ego

Vad gjorde jag på bussen (och taxin!) i två timmar förra måndagen, när det tydligen tar 14 minuter att köra till min webdesign class? Idag tar jag bilen. Dessutom känner jag mig (antagligen obefogat), riktigt riktigt COOL när jag kör min Ford. Sitter lågt, lutar mig tillbaka, axar som bara den och har alltid hög hiphop (helt sant) som dånar ur högtalarna. Ibland glömmer jag bort vem jag är och börjar slå med händerna framför mig, skjuta huvudet åt vänster och sen åt höger, puta med läpparna och ge kalla blickar till förarna jag möter, som om jag vore en riktig gangsta. När jag parkerat så sveper jag min sjal om mig, bättrar på läppstiftet i backspegeln och fort fort låser jag in S to the A to the R to the A i bilen och trippar iväg...


Jag borde skämmas.

Kommentarer
Postat av: Mor

Snyggt cooling. Du behöver inte alls skämmas! Hi hi!

2009-11-03 @ 14:18:47
Postat av: Marie

låter lovely! sådär brukar jag köra runt här i Ystad oxå! haha!

2009-11-03 @ 16:40:28
Postat av: madde

ah du är för gullig!

2009-11-04 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0