Dessa engelsmän...

Roger är så skön.

Jag skulle värma upp några chicken sausages i ugnen i söndags. Neroli (min host mum) tycker inte att det är bra att äta stekt mat. Fine. Hon visade vilken panna jag skulle lägga korvarna på.
"Er... Roger? What material is this?"
"Aluminium."
"Oh... Well, I don't want you to heat it on aluminium, I think it's bad for you."
Istället tar hon fram en annan panna, identisk bortsett från att den var en storlek större.
"Roger? What kind of material is this one then?"
"Oh... Well, that one - that one is just perfect, my dear..."

:)

Nu ska jag ut och köra och planerar att vara borta i ett par timmar. Förresten är det tydligen ingen Ford jag har, tror det är en Buick. Jag vet åtmistone att den är vinröd. Nä, vet ni vad, jag tar en bild på den, så får ni berätta vad det är för något.

Kommentarer
Postat av: Marie

buick e coolare än ford!!

2009-11-04 @ 00:00:19
Postat av: Anonym

2009-11-04 @ 07:12:47
Postat av: Mor

Roger verkar veta hur kvinnor ska tas....

Kul att se bild på "din" fordbuick!!!

2009-11-04 @ 07:14:29
Postat av: Ingrid

Ta ett foto på bilens kylarmärke så ska vi nog snart lista ut vad det är för en!

2009-11-05 @ 12:03:26
URL: http://trulstorpsnygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0