Minnesota Millionaire Raffle

Idag var jag på YWCA för andra workouten den här månaden. Ska försöka göra det till en vana nu. Svettig och dann lämnar jag löpbandet för bilen i parkeringshuset. Sätter mig, sätter igång bilradion, kom på att jag skulle kolla en sak innan jag körde och stängde motorn igen. Tills jag började koppla... Den där reklamen lät bekant. Vad var det reklam för? Minnesota Raffle? Var det inte det jag blev filmad för någon vecka efter att jag kom hit? Sätter igång radion igen och hör: "Who wants to rrrrrrrrrraffle?", varav jag svarar: "I do!". Sen hörde jag inte mer, för jag blev överexhalterad över att höra min egen röst på radio i USA. Bara dom två orden. Det räckte.
När jag kom hem, så skrev Ida till mig på MSN att hon, Timo och Vanessa varit på Mall of America igår och att dom hade sett mig på TV! Tydligen går Minnesota Millionaire Raffle-reklamen med jämna mellanrum på TV-apparaterna runtom i Amerikas största mall... Så "random", som host mum uttryckte sig.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, sara e kändis!! :D

2009-12-02 @ 11:34:27
Postat av: Madde

Du åker till USA och blir kändis! :)

2009-12-02 @ 11:57:07
Postat av: MN

Oh you, laddergoat, you so random.



http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY

2009-12-03 @ 06:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0